Jeg våknet grytidlig og en tidlig start er jo en forutsetning for en vellykket dag. Jeg spratt ut av senga og tok en rask dusj. Til frokost ble det tre stykker brød og et bløtkokt egg. Etter tannpussen satte jeg meg godt til rette i en lenestol og rettet blikket mot veggen. Når man ser i veggen er det viktig å la blikket gli sakte frem og tilbake eller opp og ned. Man må unngå bilder og andre gjenstander, for de kan distrahere prosessen. Da jeg var ferdig med å se i veggen, var det tid for formiddagsmat. Forutseende nok hadde jeg lagt to egg i kjelen da jeg kokte egg til frokost. Det ene egget hadde jeg allerede spist, mens det andre hadde jeg latt ligge i kjelen noen minutter til. Dermed hadde jeg nå et hardkokt egg klart. Foruten egget, spiste jeg igjen tre stykker brød. Da måltidet var over, la jeg meg på sofaen for å stirre i taket. Å stirre i taket er lettere enn å se i veggen. Det er lite som kan forstyrre blikket i taket. Etter noen timer må jeg ha sovnet. Da jeg våknet var det blitt sent på kvelden. Etter en sen middag var det på tide å gå tidlig til sengs. Det ble en begivenhetsrik og svært vellykket dag.